Veel gestelde vragen
Heb je vragen over Supplife of jouw aankoop? Kijk gerust tussen de veelgestelde vragen. Staat jouw vraag hier niet tussen? Neem dan gerust contact met ons op via info@supplife.nl
Bestellingen
Ja, dit is mogelijk. Je kunt jouw bestelling binnen 30 dagen bij ons retourneren. Neem daarvoor contact op met info@supplife.nl. Dit kan enkel in originele verpakking en in originele staat zonder gebruikssporen.
Als je jouw bestelling wilt wijzigen of annuleren, neem dan onmiddellijk contact met ons op nadat jij, je bestelling hebt geplaatst en wij zullen ons best doen jouw te helpen. Wegens onze snelle verzendtijden is dit echter niet altijd mogelijk.
Als jouw bestelling ons magazijn al heeft verlaten, kunnen wij deze niet meer wijzigen of annuleren. In dat geval kan jij het beste jouw bestelling retourneren.
Bekijk de pagina retourneren om een retour aan te vragen.
Na de betaling ontvang je in jouw mail een bevestigingsmail met een bestelnummer in je email waar je mee hebt afgerekend. Heb je geen geen mail ontvangen?
Controleer dan of jij het goede email adres heeft ingevuld of controleer de spam.
Je wordt op de hoogte gehouden van de status van je bestelling in jouw mailbox. Ontvang je geen mails van ons? Check dan even je spambox. Staat daar ook niks in? Neem dan gerust contact met ons op!
Let op: bestellingen worden alleen werkdagen verwerkt en verzonden.
Betalingsmethode
Wij accepteren iDeal, Mastercard, Maestro, Visa, Apple Pay, Google Pay, BanContact en Amex.
Staat jouw gewenste provider hier niet tussen? Neem dan contact met ons op!
Garantie
Op de datum van jouw aankoop heb je een garantie van 1 jaar!
Verzending
Wij hanteren een ''Voor 15:00 besteld, morgen in huis'' garantie. Dit geldt alleen op werkdagen. Bestellingen op vrijdag worden op maandag verzonden.
Het kan zijn dat je bestelling met 1 werkdag vertraagd is. Heb je na 2 werkdagen nog niks ontvangen? Neem dan contact met ons op!
De verzendkosten zijn GRATIS in Nederland en België.